Reklamacje
Reklamacje
Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym www.zabawki.kathay.pl podlegają 2 letniej rękojmi, przysługującej od dnia nabycia towaru.
W przypadku wystąpienia wady nabytego produktu kupujący ma prawo złożyć reklamację poprzez: odesłanie nabytej rzeczy na adres: Kathay-Haster, ul. Lutycka 3, 60-415 Poznań.
W przypadku skorzystania z prawa złożenia reklamacji kupujący możne wypełnić formularz reklamacji oraz odesłać go wraz z reklamowanym towarem oraz z dowodem zakupu (paragonem albo fakturą na adres : Kathay-Haster, ul. Lutycka 3, 60-415 Poznań). W formularzu reklamacyjnym klient wskazuje m.in. swoje oczekiwania co do sposobu realizacji zobowiązań sprzedającego.
Czas rozpatrzenia reklamacji, wraz z powiadomieniem klienta to 14 dni od momentu złożenia reklamacji. W przypadku naprawy czas może się wydłużyć w zależności od rodzaju zgłoszonej niezgodności.
Podstawą reklamacji może być w szczególności dostarczenie innego towaru niż zamawiany, nieprawidłowe skompletowanie zamówienia lub dostarczenie niewłaściwej liczby towarów.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta koszty wymiany lub naprawy towaru ponosi sprzedający.
W przypadku reklamacji uznanej ( reklamacja na korzyść klienta) zwrotu płatności dokonamy przelewem na wskazany rachunek bankowy.
Gdy reklamacja jest rozpatrzona niezgodnie z wolą klienta, sprzedawca udziela odpowiedzi zgłaszającemu reklamację o sposobie rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego w formie korespondencji mailowej.
Reklamacje prosimy przesyłać pod adres:
Kathay-Haster Dział Reklamacji
Ul. Lutycka 3
60-415 Poznań